Everybody Loves Jeanne
Iedereen hield altijd van Jeanne, maar nu haat ze zichzelf. Ze zit tot over haar oren in de schulden en moet naar Lissabon om het appartement van haar overleden moeder te verkopen. Op het vliegveld loopt ze Jean tegen het lijf, een eigenzinnige en opdringerige klasgenoot van de middelbare school.
Céline Devaux steekt de romcom in een levendig nieuw jasje en ruilt de welbekende gevechten tussen de seksen om voor een geanimeerde strijd tussen rivaliserende wereldbeelden. Blanche Gardin en Laurent Lafitte, een cynicus en een optimist, hebben de perfecte chemie in dit verrukkelijke debuut.