Exit Through the Gift Shop
De wereldwijd bekende graffitikunstenaar Banksy verdedigt zijn anonimiteit koste wat het kost, om vervolging te voorkomen. De grens tussen de realiteit en nepheid begint te vervagen wanneer een geschifte Franse winkelbewaarder Banksy probeert te filmen. Maar de kunstenaar pakt hem terug.