Fabula
Jos, geboren in een familie die wordt achtervolgd door een ramp en vastbesloten te achterhalen wat deze heeft veroorzaakt, ontmoet een reeks kleurrijke personages die hem stap voor stap dichter bij de verklaring brengen waar hij al die tijd naar op zoek is.