Fallen Leaves
Filmliefhebbers, er is nog hoop voor ons in deze tijdloze, tedere romance van levende legende Aki Kaurismäki. Deze bitterzoete komedie, die doordrenkt is met eigenzinnige speelsheid en no-nonsense humor, charmeerde de meest strenge critici en won daardoor op heerlijke wijze de juryprijs in Cannes.