Familiar Touch
Sarah Friedlands rustige debuut is speels maar eerlijk in hoe het de isolatie door dementie laat zien. Het blijft hangen bij de fijne dingen in het leven, zoals het stuifmeel van lelies op een gelakte tafel, en de rustige camera laat de mooie kanten zien van een wereld die steeds kleiner wordt.