Wes Anderson ontmoet de wereld van Roald Dahl en het resultaat is, niet verrassend, magisch. Dahl’s gekke verbeelding komt tot leven in deze prachtige stop-motion over een dappere vos. Spits je oren en ontdek stemacteurs als George Clooney, Bill Murray, Owen Wilson, Jarvis Cocker en Meryl Streep!