Fat Girl
De twaalf jarige, obese Anaïs leeft in de schaduw van haar beeldschone zus Elena. De altijd observerende Anaïs kijkt toe hoe haar zus ten prooi valt aan een achterbakse Italiaanse rechtenstudent die de onschuld van haar zus wegneemt.