Fear X
Wanneer zijn vrouw bij een schijnbaar willekeurig incident wordt gedood, gaat Harry, geleid door mysterieuze visioenen, op zoek naar de ware toedracht van haar dood.
Het Amerikaanse debuut van Nicolas Winding Refn had moeite om zijn publiek te vinden. De film is nu klaar voor herwaardering. De atmosferische Fear X met John Turturro in de hoofdrol ligt ergens tussen de nachtmerrieachtige visioenen van David Lynch en de metafysische mysteries van Memento.