Fedora
Bijna 30 jaar na Sunset Boulevard kwamen Billy Wilder en William Holden weer bijeen voor deze spirituele sequel: een zelfreflectieve blik op Hollywood over vallende sterren—zoals Garbo, Swanson, Dietrich, en Monroe. Een vaarwel voor een verloren tijdperk.