Festen
Festen portretteert een van de gestoordste families van de cinema ooit, en wordt beschouwd als de eerste film gemaakt volgens de regels van de radicale Dogme 95-beweging. Thomas Vinterbergs krankzinnige tijdbom van geheimen en verdrongen wrok doet elk familiediner een fluitje van een cent lijken.