Fish Tank
De vijftienjarige Mia is in een constante strijd met haar familie en de wereld om haar heen. Wanneer ze de charmante nieuwe vriend van haar moeder ontmoet, Connor, is ze verbaasd dat hij haar aandacht geeft, en ze gelooft dat hij haar kan helpen om haar leven zin te geven.
Fish Tank startte Michael Fassbenders acteercarrière, maar het was nieuwkomer Katie Jarvis die de show stal met haar rauwe portrettering van de zoektocht van een tiener naar transcendentie temidden van armoede. Dit portret van verloren onschuld leverde Andrea Arnold de Cannes Jury Prijs op.