Fiume o morte!
Een eeuw nadat de Italiaanse dichter en soldaat Gabriele D’Annunzio Fiume (nu Rijeka, Kroatië) bezette, keert Igor Bezinović terug om zijn politieke experiment te onderzoeken. Met archiefmateriaal, interviews en geënsceneerde reconstructies worden inwoners geconfronteerd met hun verleden.