Five Deadly Venoms
De schurken van de Venom Mob zouden in tientallen Shaw Brothers films verschijnen, maar Five Deadly Venoms is waarmee ze voor het eerst echt naam maakten. Chang Cheh’s kung fu detective, een favoriet van Tarantino en eindeloos gesampled door Wu Tang Clan, is een meedogenloze cult classic.