Four Nights of a Dreamer
De Seine straalt in prachtig blauw in deze nieuwe 4K-restauratie van deze romantische film van Robert Bresson. Deze bewerking van Dostojevski werd gemaat in een dynamisch moment van moderne kunst, volksmuziek en vrije liefde, en distilleert de bitterzoete smaak van jeugdige, grillige verlangens.