Foxy Brown
In jasjes met dolkvormige kraag en tuinbroeken met studs ontmantelt Pam Grier als actieheldin een drugsoperatie in Foxy Brown met vuilnisbakken en barkrukken als wapens. Deze funky misdaadfilm combineert wraak met revolutie en bevestigde opnieuw Griers status als icoon van Black Pride.