Fractured
Toen hij in het VK werkte, leende Fatih geld van zijn vriend Ayhan om naar zijn familie in Turkije te sturen. Fatih keerde sindsdien terug naar Turkije en betaalde de schuld niet af. Ayhan vraagt Fatih beleefd om het geld terug te geven, maar dat verzoek ontsteekt een langzaam oplaaiend vuur.
In deze briljante speelfilm van Fikret Reyhan onthult elke zin van de dialoog het complexe karakter van een conservatieve Turkse familie. Fractured combineert strak realisme met de spanning van een thriller en levert een aangrijpend onderzoek naar verschuivende perspectieven en verhitte conflicten.