France is een sterjournaliste die heen en weer geslingerd wordt tussen televisieset, een verre oorlog en haar gezinsleven. Maar alles verandert nadat ze een bezorger aanrijdt. Terwijl France probeert het rustiger aan te doen en zich terug te trekken, blijft haar roem haar achtervolgen.
Deze genadeloze komedie van Bruno Dumont, geprezen door zowel John Waters en de_Cahiers du cinéma_-aanhangers, is een scherpe satire op de staat van de natie. Onder leiding van een wervelende Léa Seydoux levert France een hilarische kritiek op de ongebreidelde mediacultuur en diens consumenten.