Free Radicals
Trippy, hypnotiserend, semi-stressvol en toch vol flair: deze experimentele korte film toont het ontstaan en de beweging van het voortstuwende ritme van de muziek. De percussie bouwt momentum op terwijl beelden kronkelend afwisselen. Je wilt niet dat het stopt!