Frost en Nixon’s gedeelde honger naar goedkeuring is de sleutel tot Ron Howards meeslepende bewerking van Peter Morgans bekroonde toneelstuk. Michael Sheen en Frank Langella zijn geweldig als twee zelfbedrieglijke sparringpartners die oog in oog komen te staan met elkaar en hun eigen beperkingen.