Voor Caché en Amour was de controversiële Michael Haneke berucht om deze cult-horrorfilm: een genadeloos slim, schokkend en duivels spel—tegelijkertijd gespeeld door de karakters, de regisseur en de kijker—die het genre tegelijk onderscheidt en het publiek beangstigt.