Geïnspireerd door Pasolini’s La Ricotta sluit Piotr Szulkin zijn “Apocalyptische tetralogie” af met een anarchistische variant op het lijdensverhaal van Christus. Ga-Ga: Glory to the Heroes, is een rijke sci-fi-allegorie die het Europese koloniale project op satirische wijze op de korrel neemt.