Gangs of Wasseypur: Part II
De bloedige afloop van het gangsterepos van de Indiase regisseur Anurag Kashyap. Kashyap gebruikt de lange speelduur van zijn saga, gevuld met een groot aantal lijken, om de dodelijke erecodes en represailles onder zijn criminelen weer te geven. Deze film is even meeslepend als bloeddorstig.