Get Ready
Get Ready is een stuwende reis doorheen de filmische verbeelding met found footage en cybergeluiden. De film neemt ons mee op een dollemansrit. Een auto-ongeluk? Een ontsnapping? Deze condensatie van cinematografische stemmingen en stijlfiguren haalt het meeste uit zijn korte speelduur.