Gloria
De pas gescheiden Gloria is 58, maar ze heeft geen behoefte aan alleen thuis zitten nu de kinderen uit huis zijn. Vastberaden stort ze zich op feestjes voor singles in de hoop haar eenzaamheid en ouderdom tegen te gaan.
Sebastián Lelio’s doorbraaksucces betovert met zijn verkwikkende en hartverwarmende verhaal. De film illustreert dat vrouwen van middelbare leeftijd de meest complexe en ontroerende personages in cinema kunnen zijn. Laat je verleiden door de betoverende performance van Paulina García als Gloria.