God Bless America
Frank is werkloos, terminaal ziek en heeft genoeg van de neerwaartse spiraal in Amerika. Met niets te verliezen, grijpt Frank zijn pistool en doodt de domste en wreedste leden van de samenleving. Hij vindt een ongewone medeplichtige: Roxy, 16, die zijn gevoel van woede en rechteloosheid deelt.