Heli
In zijn gespannen, prijswinnende derde film tackelt arthouse favoriet Amat Escalante de opkomende onderwereld van Mexicaanse drugskartels. Met een unieke visuele stijl en een air van quasi-documentair naturalisme is Heli confronterend en laat je hart sneller kloppen. Het kan niet beter worden.