Her
Een schrijver met een gebroken hart wordt verliefd op een besturingssysteem dat zich tijdens hun samenzijn ontwikkelt tot een unieke entiteit. Theodore’s complexe emoties worden verhevigd door ’Samantha’s’ onvermogen om fysieke troost te bieden.