Hidden
Georges, die tv-recensies maakt, ontvangt anonieme pakketten met video’s van zichzelf en zijn gezin. Ze zijn stiekem opgenomen en er zijn ook obscure tekeningen bij. Er is geen commentaar of dreiging, maar de boodschap is duidelijk: je wordt bekeken. Langzaam komen onthullingen aan het licht.