High Heels
Na vijftien jaar komt de flamboyante zangeres Becky del Páramo terug in het leven van haar dochter Rebeca als ze in Madrid is voor een concert. Rebeca is nu getrouwd met een van Becky’s ex-geliefden. Terwijl moeder en dochter hun gebroken relatie proberen te herstellen, vindt er een moord plaats.
Als knipoog naar de vrouwenfilms van Douglas Sirk gaat Almodóvar playbackend en freewheelend door de heldere, strakke visuals van High Heels, een labyrintische komedie van de Spaanse auteur over een moeder, een dochter en een lijk.