Hollywood 90028
Met exploitation tropes over seks en moord schetst Christina Hornisher een hallucinante tijdcapsule van het Los Angeles van de jaren 70, bezaaid met zwervende zielen en vertrapte Hollywood-dromen. Deze betoverende visie op Tinseltown, bewonderd door Sean Baker en Ti West, is nu gerestaureerd in 4K.