Horse Money
De grootste, levende Portugese filmmaker maakte deze dromerige hallucinatie van een verloren zien die hoort bij een onderdrukte, misbruikte, onbegrepen en vergeten onderklasse. Pedro Costa’s meeslepende politieke films geven de ongehoorden en ongezienen een stem en sterke filmische aanwezigheid.