Hot Milk
Sofia en haar moeder Rose reizen naar de Spaanse kustplaats Almería om hulp te zoeken van de raadselachtige dokter Gómez bij het genezen van de mysterieuze ziekte van Rose. Terwijl lang gekoesterde spanningen tussen hen oplaaien, voelt Sofia zich aangetrokken tot de vrijgevochten Ingrid.
Emma Mackey schittert in deze aangrijpende verfilming van Deborah Levy’s veelgeprezen roman over sensueel verlangen en dierlijke instincten. Bedwelmd door de zon en de zilte lucht van de Andalusische kust, zwemt een heethoofdige heldin weg van de prikkende blik van haar moeder om zichzelf te vinden.