How to Blow Up a Pipeline
Uit frustratie over de klimaatcrisis pleegt Xochitl symbolische sabotagedaden. Met radicale vastberadenheid verzamelt ze een groep vrienden en vreemden, elk met hun eigen strijd, voor een gewaagde missie om een oliepijplijn in West-Texas te vernietigen.
Deze strakke, urgente tweede speelfilm van regisseur Daniel Goldhaber past de hoogspanning van de heistfilm toe op een hypermodern verhaal over ecoterrorisme. Met een geweldig ensemble van aanstaande sterren brengt How to Blow Up a Pipeline de nu-of-nooit inzet van de klimaatcrisis in kaart.