I Hired a Contract Killer
In zijn eerste samenwerking met Aki Kaurismäki bewijst Frans icoon Jean-Pierre Léaud dat hij een perfecte match is voor de regisseur. Het in Londen afspelende I Hired a Contract Killer is absurd en gegrond, een zeldzame en fascinerende blik van een buitenstaander op Engeland in de late jaren ’80.