I'm Not There
Haynes, die al sinds zijn film Superstar gefascineerd is door muzikanten, presenteert in dit portret van Bob Dylan een impressionistische benadering van het biografische genre. De cast (met Christian Bale, Cate Blanchett en Heath Ledger) verkent de vele facetten waaruit een personage bestaat.