I, Tonya
Kunstschaatsster Tonya Harding is een natuurtalent, maar door haar arbeidersafkomst past ze niet in de snobistische schaatswereld. Met de kampioenschappen van 1994 in zicht en haar concurrente Nancy Kerrigan die een bedreiging vormt, neemt haar ex het heft in eigen handen om Tonya te laten slagen.