Een documentaireploeg legt in het Frankfurt van 1974 politieke demonstraties, carnavalspret en debatten binnen het SDP-congres vast. Deze beelden zijn verweven met verhalen over twee vrouwen. De ene vrouw verleidt mannen en berooft ze vervolgens, de andere is een spion uit het Oostblok.