In the Basement
Ulrich Seidl verkent een ongeziene kant van Oostenrijk en duikt echte kelders in om de donkerste verlangens van de bewoners te aanschouwen. Deze vaak hilarische en groteske – en op de een of andere manier ook meelevende – film is een onthutsende kijk op machtsdynamiek, variërend van SM tot fascisme.