In the Last Days of the City
De binnenstad van Caïro, 2009. Khalid, een 35-jarige filmmaker, heeft moeite om een film te maken die de ziel van zijn stad belichaamt, terwijl hij in zijn eigen leven met verlies wordt geconfronteerd.