In the Mood for Love
In het slaperige Hongkong van 1962 betrekken mevrouw Chan en meneer Chow op dezelfde dag een appartement naast elkaar. Hun ontmoetingen zijn formeel en beleefd, totdat een ontdekking over hun respectievelijke echtgenoten een intieme band tussen hen schept.
Hong Kong, 1962. Strelende handen en gestolen blikken veroorzaken schokken van verlangen in de karmozijnrode gangen van Wong Kar Wai’s broeierige, melancholische meesterwerk. Met een soundtrack van Shigeru Umebayashi, keert een van cinema’s grootste romances terug in een oogverblindende restauratie.