In 1940 is Shosanna getuige van de executie van haar familie door de nazi-kolonel Hans Landa. Ze ontsnapt ternauwernood. Ondertussen vormt luitenant Aldo Raine een groep Joods-Amerikaanse soldaten om bijzonder bloedige vergeldingsacties tegen de nazi’s uit te voeren.