Insomnia
In Christopher Nolan’s eerste studiofilm wordt een oordeel vertroebeld onder de meedogenloze schittering van de middernachtzon. Met Al Pacino en Robin Williams in de hoofdrollen is Insomnia een sublieme thriller en een ondergewaardeerd juweeltje binnen het oeuvre van deze blockbuster-regisseur.