Courtney Stephens en Callie Hernandez voelen de toestand van het land aan en breken het beeld van een Amerika van post-truth politiek, complottheorieën en pseudowetenschap. Dit unieke werk, dat een kaarsje opsteekt voor meer goedaardige excentriekelingen, dromers en vaders, bruist van inventiviteit.