Irma Vep
Maggie Cheung, die naast Jean-Pierre Léaud de hoofdrol speelt, is de mysterieuze, in latex gehulde femme fatale in het middelpunt van deze duizelingwekkend hippe satire op de Franse filmindustrie uit de jaren 90. Assayas’ Irma Vep is een pittig eerbetoon aan 100 jaar Franse cinema.