Irreversible
Met Vincent Cassel en Monica Bellucci in de hoofdrol is Gaspar Noé’s beruchte wraakthriller een grensverleggende, angstaanjagende provocatie die bij de première in Cannes veel stof deed opwaaien. Irreversible is een duister verhaal dat brutaal verteld wordt, voor de moedigen onder ons!