It Follows
Nadat Jay met haar nieuwe vriend naar bed is geweest, ontdekt ze dat ze het slachtoffer is van een vloek. De dood zal haar besluipen, in de gedaante van wie hij maar wil. Wanneer haar vrienden de spookachtige moordenaars beginnen te zien, slaan ze de handen ineen om Jay te helpen ontsnappen.
Tien jaar voor Longlegs speelde Maika Monroe in een van de meest sinistere films uit de jaren 2010: een intense verkenning van het trauma dat Amerikaanse jongeren in de voorsteden meemaken. David Robert Mitchell geeft met zijn scherpe kijk op tienerangst een moderne draai aan het tienerhorror-genre.