It's Never Over, Jeff Buckley
De opkomende muzikant Jeff Buckley had slechts één album uitgebracht toen hij in 1997 plotseling overleed. Nu bieden nooit eerder vertoonde beelden, exclusieve stemopnamen en verhalen van zijn naasten een portret van de fascinerende zanger.
De engelachtige stem van Jeff Buckley, met zijn bereik van vier octaven, klinkt door in Amy Bergs meeslepende ode aan een icoon dat te vroeg is heengegaan. Door zeldzaam archiefmateriaal te combineren met intieme anekdotes onthult dit magnetische portret de gevoeligheid achter een mythisch imago.