Jack Frost
Omschreven door Steven Spielberg als “de voorloper van vele Hollywood -meesterwerken”: Jack Frost is een prachtig vreemde bewerking van een Russisch sprookje. De kenmerkende folklore, weelderige kostuums en aparte humor maken het een ongewone en verrassende ervaring.