Om haar zoon te beschermen tegen een vader die ze beschuldigt van geweld, vraagt Miriam om volledige voogdij, maar de vader zegt dat zijn zoon tegen hem is opgezet. De rechter kent een gedeelde voogdij toe. Julien, die tussen zijn ouders in zit, zal er alles aan doen om het ergste te voorkomen.