Katalin Varga
Een geniale eerste speelfilm van de unieke Britse filmmaker Peter Strickland. Deze low-budget thriller werd bekroond met Best Sound Design op het Berlijnse Filmfestival. De griezelige, bergachtige Roemeense landschappen zijn de perfecte achtergrond voor dit betoverende en onthutsende wraakverhaal.